25 maj 2008

Snabb vecka.

Oj,vad fort tiden går. Jag vet inte vad som hände, har ju inte uppdaterat sidan på över en vecka.
Inte för att jag har hunnit med så mycket, håller på att sy några fler klänningar men ingen som har blivit helt klar ännu. Började också på att sy en ny modell på väska och den var lite krånglig (för mig i alla fall) så den har jag jobbat med lite och förhoppningsvis ska jag kunna visa den på bild så småningom men det är jag lite osäker på just nu, ha ha.......

Men just nu blir det ingenting sytt på ett tag eftersom jag är hemma hos mina föräldrar tillsammans med barnen för sambon är på Mallis på kurs! Jag skulle kunna vara skadeglad och skriva att han i alla fall har dåligt väder men jag tycker faktiskt att det är trist att de har det kallt och inte mycket sol. Sån är jag.
Fast jag hoppas på att det ska gå fort och han snart är hemma igen för även om jag älskar mina två små vildar till barn så är det ju ganska jobbigt att ta hand om dem en hel vecka själv. Jag känner mig som en dålig mamma när jag skriver så men jag är i alla fall ärlig!

Inga kommentarer: