01 mars 2008

Viktiga matcher..........

Var ett tag sen jag skrev nått om innebandyn.
Idag var en viktig match. Är bara tre matcher kvar och vi kämpar ju för att vi ska gå upp en division, vilket vi måste göra. Då krävs att vi ska vinna helst alla de sista matcherna.
Jag åkte till matchen med glatt humör men kände på uppvärmningen att jag började få riktigt ont i huvet. Jag brukar ju ha migrän och är ju livrädd just nu att jag ska få det för jag kan inte ta min migrän-medicin eftersom jag ammar så då brukar det sluta med att jag får spendera resten av dagen i sängen med nerdragen rullgardin och skurhinken redo bredvid sängen. Inte kul!
Tyvärr var det ju flera i laget som var halvrisiga och jag är ju inte den som bara ger upp så jag körde på. Det jobbiga är att ute på planen så känner jag inte av huvudvärken alls men däremot när man byter och sitter på bänken och vilar, ja då känns det tusen gånger värre.
Jag tänkte att om vi börjar leda med 4 mål så kan jag kanske säga att jag måste vila men tyvärr vart det en väldigt spännande match så det blev ingen vila alls.
Efter mycket spänning vann vi ialla fall mot Kista med 6-4 och det kändes toppen!
Jag lyckades göra en målpass men dessvärre lyckades jag också sätta stopp för bollen(och motståndaren) med en hög klubba så först blev det en straff och eftersom de missade den så fick jag även ta en sväng till utvisningsbåset. Ha,ha............det var längesen jag satt där. Jag skyller på huvudvärken. :)

Efter matchen var det bara att stressa hem, hoppa in i duschen, amma lillebror och sen iväg till farmor och farfar på 65 års kalas. Fortfarande med huvudvärk men som tur var fick jag aldrig riktig migrän så nu känns det mycket bättre.
Har mycket saker jag skulle behöva pyssla med men nu är jag så trött så det får vänta tills imorgon. Har ju lovat lite bilder på Antons rum, vi får se om jag kan fixa det snart.
Natti natti.

Inga kommentarer: