08 mars 2008

Pyssel

Tänkte visa lite pyssel som jag började sy för ett tag sen. Blev iofs färdigt för ett tag sen med men har inte kommit mig för att foto det.

Först ut är grodan som jag sydde, tyckte den blev rätt okej för att vara första försöket. Fast han ska ju få en par vita/blå- randiga hängselbyxor med och de är inte klara ännu...................

Sen sydde jag ju även en muffin och den såg ju superlätt ut att se men det var lite knepigt, tyckte jag som inte är något direkt proffs på att sy.
Den fina princessbakelsen till vänster har jag köpt av Pennyshouse , den är så superfin så jag funderar att köpa lite mer saker. Hon har massor av fina bakelser mm, titta in hos henne så får ni se. Till höger står muffinsen som jag har sytt. Ska sy några till, har redan klippt ut tyget. Men
jag håller ju på att sy lite annat också och tiden räcker som vanligt inte till.

1 kommentar:

BubbleLeeloo sa...

Jättefin groda och muffins du har gjort! Jag har själv länge tänkt att sy en tavla med muffinsar men kommer aldrig igång med det. Gillar sådana motiv. Fast målat muffinsar har jag gjort iaf...
Hoppas allt är bra!
Kram/Anneli