01 februari 2008

Hejjare på släp.



När jag skulle hämta skåpet som ska stå i lillebrors rum insåg jag ju att det inte gick in i våran baklucka på jeepen. Passade på att låna ett släp av min kära sambo som passande nog har en bensinstation med släputhyrning.
Insåg inte att det kanske inte är så vanligt att en liten tjej som jag brukar låna släp och köra runt med.
Tänkte inte så mycket på det men efter att ha kört med släpet, lassat på skåpet, vänt med släpet, kört hem det och backat in släpet på våran garage plats så hade jag redan fått en massa uppmuntrande kommentarer.
Så nu känner jag mig lite stolt då mina nära och kära och till och med okända tyckte att jag var väldigt duktig och framför allt modig som vågade mig på denna bedriften.

Så nu känner jag mig väldigt stolt!
Men man ska ju inte alltid tänka så mycket innan utan bara göra, då hinner man ju inte bli nervös!

Men vaddå, jag har ju kört en stor flyttbil själv också. Det var läskigare vill jag lova............

Inga kommentarer: