24 januari 2008

Shopping

Oj,nu var det längesen jag skrev något här. Kan bero på att jag tycker att dagarna går fort som bara den.

Har ju börjat träna igen och de dagar jag ej har innebandyträning eller match passar jag på att gå ut på prommenad med vagnen(med den nu stora bebisen i) och hunden. Så jag försöker ta hand om mig själv lite för en gångs skull. Det är ju ganska lätt att glömma bort sig själv när man har två små barn, ett hus, en hund och en massa fritidsintressen.

Idag har jag dessutom passat på att shoppa lite på nätet. Den här fina blomställningen har jag varit sugen på sen i sommras men nu fanns det bara en enda kvar så då passade jag på.

Bild: Lantlif

Sen hittade jag även en fin ljuslykta i zink så den ville jag också genast ha. Plus lite annat såklart men det får jag visa en annan gång.

Bild:Me and my home

Inga kommentarer: