26 november 2007

Julmarknad.

Idag passade vi på att göra en liten utflykt.
Det är kaos här hemma men med två små barn och en hund som hårar som bara den så spelar det ingen roll hur mycket man än städar, efter två dagar så ser det ut som ett bombnedslag ialla fall.

Vi åkte till Taxinge slott för att gå på deras julmarknad. Hade aldrig varit där förut men det var väldigt fint. Måste verkligen åka tillbaka dit när det är sommar för att se hur det ser ut då.
Vi drällde runt där ett litet tag med två barnvagnar, var lite jobbigt men väldigt mysigt. På hemfärden stannade vi i en rolig butik som hette "Mångfaldens Hus", där hade de en massa roliga saker. Konstigt nog så köpte jag ingenting (kanske håller på att bli sjuk) även om det var nära ..........................
Jag antar att jag spar på mina slantar till nästa helg då jag ska gå på kundkväll till en affär där jag vet att jag kommer handla en hel del.

Annars håller vi på att tapetsera i lillebrors rum. Det är som sagt inte helt lätt att få tid till det men ett foto därifrån kommer snart.
Den här veckan är det ju annars mycket att fixa, har bla en del fönster som ska putsas även om övervåningens fönster redan är klara.

/Natti natti

Inga kommentarer: