11 november 2007

Hej och Välommen till min blogg!

Nu har jag surfat runt på alla andras roliga bloggar tillräckligt länge för att bli sugen på att skaffa mig en egen. Så nu testar jag. Problemet är egentligen att jag inte är så haj på detta med datorer plus att jag har två små barn, en hund, ett hus och en sambo och alla dessa kräver ju sin tid.
Dessutom har jag ett väldigt stort behov av att få göra mina "egna" saker.
När jag får "egen tid" brukar jag lägga den på att spela innebandy, pyssla eller surfa.
Spelat innebandy har jag gjort länge och även fast jag börjar bli en "gammal tant" i detta sammanhang så biter jag mig fast för det är ju så himla kul och man får ju sån bra motion. :)
När jag pysslar gör jag en massa olika saker som tex: stickar, syr, målar på saker men jag kallar det även att pyssla när jag klistrar in bilder i fotoalbumet och liknande.
Det finns ju så himla mycket att pyssla med och jag tror ju att jag har hur mycket tid som helst så jag hamstrar en hel massa saker bara för att det är så roligt.
Älskar allt pyssel som har med Panduro att göra och speciellt deras Tilda serie. Den passar mig perfekt. Gjorde några saker när jag väntade mitt första barn, ska ta lite foton på dessa och lägga upp.
Tror att det första min blogg kommer att handla om blir nog barnrum. Kanske för att jag gillar det så mycket men även eftersom den nytillkomna medlemmen i familjen ska få ett nytt rum. Hans rum är inte så stort men taket och listerna är målade och spacklet på väggarna har torkat så imorn hoppas jag på att det skall slipas därinne men i så fall borde jag nog gå och lägga mig nu..................................

Inga kommentarer: